Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Είναι ψέμα

Βαριά η ανάσα περπατάω τα σοκάκια
τρεις το βράδυ μεθυσμένος και ξενύχτης
κάτι πόρνες με κοιτάζουν στα μπαράκια
κοίτα λένε πως κατάντησε ο αλήτης.



μα δεν ξέρουν πως με πνίγουν η ελπίδες
ότι για χρόνια κουβαλάω μια αυταπάτη
στο μυαλό μου πως χαράζουν η λεπίδες
πρέπει να βρω της ζωής το μονοπάτι.



Μένω μόνος και δεν έχω πια εικόνες
το μυαλό μου έχει πάρει άλλη στρέψη
την ζωή μου την φοβίζουν η θαμώνες
και το όπλο με έχει τώρα  σημαδέψει.



Είναι ψέμα πως θα αλλάξουν όλα γύρω
και η ζωή μου τώρα θα μπει σε μια τάξη
στα τριάντα και τα τέσσερα τριγύρω
είναι ώρα για να κάνω καμιά πράξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όταν σου λείπω

Όταν σου λείπω μη φοβάσαι Δεν πειράζει μη λυπάσαι  Της αναμνήσεις να θυμάσαι Κι αν δεν γυρίσω στα όνειρα ψάξε Ρ: Τι είναι αυτό που μας χωρίζ...